Kelebihan Penulenan Air Bio Pure K 200

Teks: Dalila Yusof
Bismillahirahmanirahim....


Selamat pagi dan assalamulaikum, hari ini nak ceritakan tentang mesin penulenan air elken K 200 ni. Mesin ini dihadiahkan oleh mak mertua sewaktu awal-awal pindah dahulu. Air paip memang sangat kotor, tak sampai 2 minggu dah berkeladak, menunjukkan betapa kotornya air paip. Bayangkan macamana nak minum air ini bila kita tak tapis, paling kesian dekat kanak-kanak ribena. Baru lagi nak hidup, buah pinggang dia perlu tapis semua benda kotor-kotor ini. 



Sewaktu catuan air, memang mesin air ini sangat berguna sebab waktu itulah air tersangatlah kotor. Setakat mandi tu, tutup matalah, tapi kalau nak minum tak sanggup, nak masak lagi. Kita yang dewasa ini perlukan makanan dan minuman yang berkhasiat. Inikan kanak-kanak yang masih tak tahu apa-apa perlukan lebih khasiat daripada kita supaya mereka kekal sihat dan ceria untuk teruskan hidup tanpa kita di sisi mereka kelak.  

Yang paling saya suka, produk ini banyak menjimatkan waktu dan gas untuk menjerang air, ibarat seperti termos panas, tekan sahaja mode air panas terus untuk buat minuman panas, dan lebih-lebih lagi susu anak. Senang sahaja, mode air panas ini dilengkapi dengan sistem keselamatan, tekan selama 2 saat barulah air panas akan keluar. Memang bagus terutama jika mempunyai kanak-kanak ribena yang memang tinggi sifat ingin tahunya, macam anak saya. Walaupun menggunakan elektrik, setakat ini bil eletrik saya masih lagi tak mencecah sampai RM 100, bagi keluarga kecil macam saya, minum susu, minum air masak, minum air panas, kadang-kadang mandikan anak-anak pakai air bio pure ini. Kebiasaannya, apabila sesudah air diambil, mesin ini secara automatik akan mengeluarkan air kotor mengikut saluran tersendiri. Jika anda berminat boleh hubungi saya segera. 





Nak tahu produk elken lebih lanjut klik di sini
nak tempah boleh isi borang 
Ingin bekerja hanya di rumah http://dalilayusof.blogspot.com/2014/03/kelas-online-belajar-hanya-di-r

Perlukan kereta sewa dan MPV http://dalilayusof.blogspot.com/search/label/Kereta%20Sewa












Ulasan