Kumpulan tutorial membuat hidung amigurumi

Teks: Dalila Yusof
Bismillahirahmanirahim...


Selamat pagi, hari ini seperti yang saya janjikan, saya nak kongsikan tutorial membuat hidung amigurumi. Apa yang saya perasan, setiap blogger ada cara masing-masing namun hasilnya memang satu hidung yang cantik untuk patung amigurumi. 

1. Tutorial daripada allaboutami untuk menyulam hidung juga mulut. 



2. Tutorial daripada  teddybearstutorials, ini menjadikan felt sebagai panduan untuk membuat hidung teddy bear, nampak cantik dan sesuai jika anda tak yakin menyulam hidung teddy bear. 



3. Tutorial engsidrun ini berlainan sedikit dengan tutorial sebelum ini biasanya kita akan kait dalam bentuk segitiga, tapi yang ini kita buat secara horizontal. 



4. Tutorial duitang ini menunjukkan pelbagai cara menyulam hidung teddy bear. 



Semoga bermanfaat untuk kita, saya seronok begini, tak perlu mencari lagi. Nanti saya kongsikan nota saya lagi ya. Betul apa yang guru saya kata, apabila kita berkongsi ada perasaan seronok di hati. 

Iklan: 


Perlukan kereta sewa Inova dan Hiace  untuk anda sekeluarga, Perkhidmatan kereta sewa Inova dan Hiace.

Jika anda ingin belajar membuat blog, boleh hubungi saya ya: 

Kini kami sedang mempromosikan Pakej Mampu Milik, terutama surirumah yang ingin belajar menjana pendapatan daripada rumah. Apa itu Pakej Mampu Milik? 

  • RM 200 yuran tempahan blog bisnes + boleh menjadi Pengurus Online ABDR (mempromosi (kelas online dan ebook ) + dropship produk makanan) Kumpul komisen bagi setiap jualan.
  • Cara pembayaran , dibayar penuh atau ansuran selepas mendaftar: 
  1. RM200 (bayaran penuh) @
  2. RM100 x 2 @
  3. RM 50 x 4




Kelebihan menjadi ahli Akademi Bekerja Dari Rumah: 


  • Blog bisnes ini disertakan pertukaran pautan (bloglist)  830 blog WAHM  untuk meningkatkan aliran trafik ke blog anda. 
  • Boleh mula bisnes dengan modal rendah (perlu bayar yuran pakej sahaja) dengan menjadi ejen dropship, kutip komisen anda tanpa perlu keluar rumah. Urusan penghantaran dilakukan oleh pihak kami. 
  • Meluaskan pasaran bakal pelanggan dengan jaringan blog di Akademi Bekerja Di Rumah bagi yang mempunyai produk sendiri. 
  •   Perkara utama apabila berniaga online kita perluaskan perhubungan terutama antara peniaga online. Kami terdiri daripada kumpulan blogger yang kebanyakkannya surirumah dan ada juga berkerjaya, merupakan usahawan online yang berjaya. Boleh belajar dengan mereka yang berjaya bagaimana mengurus rumahtangga sambil menjana pendapatan dari rumah. Lebih luas jaringan, lebih luas perniagaan anda. 



Ulasan